Posisi [1]

saya merasa sangat senang sekali. karena sekarang saya sedikitnya tahu, mana orang yang bisa saya anggap kawan dan mana orang yang cuma pakai topeng bertuliskan,”teman” di jidatnya. jangan menyangkal, saya tahu kalian semua setidaknya punya antara 7-10 orang bahkan lebih, orang2 macam begitu. bagi jadi follower saya di twitter dan melihat saya ngamuk2, ya karena itu.

untuk “teman” saya yang kebetulan baca postingan ini, ngerasa teu sih maneh ngadatangan aing ngan pas keur aya butuhna hungkul? atau mihak ka batur anu ngagogoreng aing padahal maneh ge teu apal carita nu sabenerna? aya butuh ka aing, aya kabungah indit ka batur, ngagogoreng aing. moal ngantep aing mah. TUMAN!

maaf, saya bicara pake bahasa alien. yang kebetulan mengerti artinya harap dimaklumi. orang ngamuk kan bebas mau ngapain aja #ngok

10 comments

  1. Siti Lutfiyah Azizah · May 18, 2012

    buahahaha. gw ngerti sunda nih gini-gini meski bukan asli sunda. sumpah ya bahasanya, hahaha

    • diffaimajid · May 18, 2012

      ya hapunten atuh teh da abdina nuju aral T_T

      • Siti Lutfiyah Azizah · May 18, 2012

        hehe.. teu nanaon, teu nanaon :p

  2. fasyaulia · May 18, 2012

    Urang ngarti. Bae da budak nu kitu mah, teke weh hehehe😛

    • diffaimajid · May 18, 2012

      enya ih tuman nu kitu mah kudu diancrubkeun ka solokan (y)

  3. uyayan · May 19, 2012

    hahaha…… keren basa alien-na,Dif….

    teu aneh Dif jaman ayeunamah, loba jalma nu teu boga rasa rumasa…

    • diffaimajid · May 21, 2012

      tah eta kang. sok pikasebeleun

      • uyayan · May 21, 2012

        sarua Dif akang ngarasanan malah ayeuna eukeur loba psan nu kitu…. nurus tunjung pisan…

  4. putrijeruk · May 27, 2012

    ada apasih ada apasih?
    akuuu ngga ngerti itu bahasanya -_- padahal kayaknya inti postingannya yang itu deh..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s